torstai 13. maaliskuuta 2014

Viikko 11

Aurinko on paistanut kirkkaasti useana päivänä työhuoneeseen. Minulla on flunssa. Yskittää ja pää ei tunnu toimivan kunnolla. Pään tukkoisuus harmittaa kyllä hiukan.

Tällä viikolla olen tehnyt töitä lähinnä tietokoneella. Olen lähettänyt sähköpostia teknikoille äänieditoinnista ja näyttelyyn tulevista audiolaitteista. Olen myös sopinut katalogin taittajien kanssa oman aukeamani taitosta. Lisäksi  olen tavannut koulun puutyömiehen, näyttelyyn tarvittava lukutaso on nyt tilattu ja se valmistunee ensi viikolla. Olen huojentunut siitä, että saan tason valmiina. En ollut varma, kuinka osaisin rakentaa sellaisen itse.

Muun ajan olen käyttänyt näyttelyyn tulevan kirjan taiton hiomiseen ja virheiden oikomiseen. Ensi viikolla pitäisi tehdä värierottelu ja kääntää jokainen kirjaan tuleva valokuva CMYK-arvoiksi. Onneksi saan apua.


Päivisin juomme yhdessä kahvia taidegrafiikan tilassa. Kaikki on rauhallista ja ehdimme rupatella niitä näitä. pohdimme tulevia näyttelyitä, pätkätöitä, apurahoja ja muita kuulumisia. Luulen että hoppu ja kiire konkretisoituvat vasta huhtikuussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti